Для того, щоб оцінити компанію, ми використовуємо тільки достовірні джерела інформації. Потім ми використовуємо певну форму для встановлення оцінки МФО або іншому фінансовому продукту.

Як це відбувається?

Оцінювання ділитися на кілька етапів. Якщо на першому етапі (перевірка Юр.особи) компанія не пройшла перевірку, то її рейтинг автоматично становитиме 1 (одиниця). Це пов’язано з тим, що компанії, які не мають ліцензії та свідоцтва на фінансову діяльність, не мають права видавати кредити або надавати будь-які фінансові послуги.

Перевірка Юридичної особи

Необхідно компанії на реальну діяльність і наявність відповідних Ліцензій та Свідоцтв:

  1. Перегляд юридичних даних компанії. На першому етапі ми перевіряємо компанію через реєстр на сайті Міністерства Юстиції України.  Ми встановлюємо чи зареєстрована компанія і за яким напрямком веде діяльність та чи не перебуває в стані банкрутства. Далі ми перевіряємо юридичне ім’я компанії через сервіс YouControl.
  2. Перевірка документів на сайті компанії. На цьому етапі ми перевіряємо документи на сайті компанії: ліцензії на діяльність від НБУ та інші доступні дані.

Перевірка фінансового продукту та умов надання продукту

На цьому етапі наша команда вивчає всі умови надання фінансового продукту, а також наслідки його використання (наприклад, наявність скарг на неправомірні дії колекторів тощо). За кожен пункт виставляється оцінка від 1 до 5. Також, кожен пункт оцінювання має свій коефіцієнт.

  1. Відгуки про компанію/продукт. Вивчаються відгуки про діяльність компанії за допомогою сервісів 2Gis, відгуки на Google Maps та відгуки на TrustPilot. Додатково можуть бути вивчені відгуки за допомогою пошуку Googlе, а також коментарі на офіційних сторінках у соціальних мережах компаній: Facebook та Instagram.
  2. Умови фінансового продукту. Яку суму можна отримати (перше і повторне звернення) і на який термін, а також відсоткова ставка (фіксована або плаваюча/за першого і повторного звернення).
  3. Простота отримання продукту. Вимоги до позичальника, простота оформлення заявки, необхідний пакет документів і фактична швидкість отримання продукту.
  4. Ставлення до прострочень і штрафників. Наскільки лояльно компанія ставиться до клієнтів, які прострочили термін платежів. Цю інформацію також беруть з відгуків на Google Maps та відгуки на TrustPilot, а також з відгуків користувачів нашого проєкту.
  5. Робота відділу стягнень. Як працює відділ стягнення заборгованостей (колектори), чи передають борги за кредитами Третім особам, наскільки етично діють стягувачі.
  6. Служба підтримки компанії/продукту. Дізнаємося які є канали зв’язку, як швидко відповідає служба підтримки, а також чи можна зв’язатися в будь-який час.
  7. Відгуки та оцінки користувачів.

Як формується оцінка?

Оцінка компанії/продукту формується за рахунок середнього арифметичного (з урахуванням коригувальних коефіцієнтів) з усіх пунктів. При цьому, якщо під час розрахунку сума становить менше 1 – то компанія отримує оцінку 1, якщо сума становить понад 5, то компанія отримує оцінку 5. Усі оцінки формуються на підставі думки наших експертів. Прочитати про нашу команду можна на сторінці “Про нас“.

Таблиця з коефіцієнтами:

Пункт Оцінка Коефіцієнт впливу
Відгуки про компанію/продукт от 1 до 5 1,2
Умови фінансового продукту от 1 до 5 1
Простота отримання продукту от 1 до 5 0,8
Ставлення до прострочень і штрафників от 1 до 5 1,2
Робота відділу стягнень от 1 до 5 1,2
Служба підтримки компанії/продукту от 1 до 5 0,6
Оцінки користувачів на сайті от 1 до 5 1

Формула розрахунку оцінки:

Оцінка = ((Відгуки про компанію/продукт * 1,2) + (Умови фінансового продукту * 1) + (Простота отримання продукту * 0,8) + (Ставлення до прострочень і штрафників * 1,2) + (Робота відділу стягнень * 1,2) + (Служба підтримки * 0,6) + (Оцінки користувачів * 1)) / 7.